♥It's even harder to picture♥

私影速記

話說有好多野想打但我打唔切 <-要分類


今日過左個好得意既私影
辛辛苦苦又悠悠閒閒咁樣(?
對不起我還是遲到(笑



由頭到尾我都感覺到條褲就爆個妝溶晒個胸好痛
不過果度如無意外唔會去第3次 <-雖然是我提出的
山本頭望落去夠短 , 但影出黎仲係好長
我唔想無晒D頭髮呢個係我既了平 (掩面




拿拿拿呢幅係我地極度辛酸咁走過去既時候影既
你睇我個chok樣 , 山本左(?
嗯...其實係因為太曬...
01_convert_20100630014625.jpg


well我既山本頭最了平都係咁樣
02_convert_20100630015954.jpg



到左今日最萌既人啦!!
my賽爾提!!
05_convert_20100630023013.jpg


仲有被打劫既結他君!
你睇個哭泣既笑哈哈幾可愛vvv
06_convert_20100630023023.jpg


最後就係無眉既臨也君!!
其實我想放帕帕其他更正既相(笑
不過都加左bling bling野落去唔好打我///
08_convert_20100630023035.jpg


終了。


PageTop
 

留言留言


只對管理員顯示
 

我有眉架XDDDDDDDDDDDDDD
只是化了妝之後要畫上去而已XD!!!!!!!

帕 | URL | 2010/07/09 (Fri) 06:18 [編輯]


Re: 沒有輸入標題

我唔信囉你一定無架XDDDDD

你睇我呢D小李既粗眉你就明白你果D既有...真係一D都無(?(?(?

呵呵你多左個新名LU~~~VVV

樂波 | URL | 2010/07/13 (Tue) 01:55 [編輯]


 
 

引用引用

引用 URL
引用此文章(FC2部落格用戶)